Sunday 30 October 2011

dapat lg ilmu..

ha..ni second program lak..program ni jauh sikit la dari tg malim..time ni buat kat Sekolah Menengah Hutan Melintang..1st time ikut program di luar tg malim..takut juga rasa..huhu

poster program

saya join program ni pun sebab nak bantu team yang satu lagi tu..mereka perlukan 3-4 orang fasi bantuan lagi..jadi, saya berbesar hati bantu mereka..
kami bertolak dari tg malim pada petang hari isnin..jadi, kami menginap di sini..
lebih kurang macam homestay kot..huhu

time ni saya tak jadi fasi kumpulan sebaliknya saya banyak membantu dalam pengurusan program..apa pun thanks kawan2 bagi saya peluang timba pengalaman baru..




Bagi memantapkan lagi diri ini(mantap ke??)..saya join lagi program di SMK Gedangsa...ini pun merupakan program group lain..saya hanya bantu sebagai fasilitator..mengenai pengurusan, semua mereka selesaikan..apa yang seronoknya, time ni saya jadi fasi untuk group yang mempunyai ahli yang pelbagai kaum..india, melayu n orang asli...fuhhh..susah juga ye...huhu..tak pe, cuba...sory ye, tak ada pulak gambar time ni..huhu



No comments:

Post a Comment