Sunday 30 October 2011

Pertama Kali

apa yang saya nak cerita di sini ialah mengenai pengalaman pertama kali melaksanakan program di sekolah..kalau bukan kerana tugasan, mesti saya tak merasa pengalaman-pengalaman macam ni kan..program pertama yang saya join semasa semester 3 iaitu pada 25-26 September 2010..program ni berlansung di SM Teknik Slim River..
sebagai fasilitator je..

untuk program yang pertama ni saya tak dapat rasakan apa fungsi saya kat situ..yang saya tahu saya hanya menjadi fasilitator sahaja., itu pun rasa takut dan gelabah..almaklumlah tak pernah alami sebelum ni..jadi fasi pun biasa2 je kot..dalam erti kata lain, time tu memang saya tak rasa bagaimana nak uruskan program dari A-Z dan juga tak rasa bagaimana hendak laksanakan modul..saya hanya lihat kawan2 yang lain sahaja...tapi tak mengapa, sekurang-kurangnya saya dah dapat satu ilmu dan pengalaman baru!..
jom lihat gambar2 semasa program tu..




inilah semua peserta program tersebut

saya menjadi fasi untuk kumpulan ini..mereka memberikan kerjasama yang baik..


No comments:

Post a Comment