Monday 31 October 2011

Sayang DiSayang ~

Sayang DiSayang?..siapa yang sayang siapa ni ek??..hehe..actually, inilah program pertama saya untuk semester 5 ni..program ni di bawah perlaksanaan saya dan rakan2 (Khairuddin, Helmi, Noraini & Fairus)..tak lupa juga kepada fasi bantuan (adik2 BnK semester 1)...haa.. kali ni saya bertanggungjawab sebagai setiausaha program..1st time ni jadi setiausaha..wahh..macam2 kena buat dan macam2 juga yang saya pelajari..thanks to kawan2 banyak membantu saya..kali ni kami buat program di Sekolah Menengah Kebangsaan Kuala Kubu Bharu..

selepas mendapat persetujuan dari pihak sekolah, kami hanya ada masa seminggu lebih sahaja untuk membuat persiapan itu dan ini...memang banyak dugaan dan cabarannya..hampir2 putus asa juga..tapi kuatkan semangat juga sebab nak tunjukkan pada En Ab Aziz bin Mohd Yatim bahawa kami boleh!..malu la pada beliau kalau kami dah give up awal2..lebih2 lagi En Aziz memang seorang yang hebat!..kagum dengan beliau!

jom kita jamu mata dengan gambar2 di bawah




bilang sama-sama

aktiviti akhir..masak memasak (permintaan sekolah)




No comments:

Post a Comment